- Učitel: Ján Regenda
Cílem předmětu je seznámit studenty s chovem ryb v rybnících. Dozvědí se co je to rybník a jak funguje. Probrána bude technologie chovu kapra a doplňkových ryb (lín, amur, tolstolobik, síhové, štika, candát, sumec) v rybních.
- Učitel: Ján Regenda
Cílem předmětu je seznámit studenty s chovem ryb v rybnících. Dozvědí se co je to rybník a jak funguje. Probrána bude technologie chovu kapra a doplňkových ryb (lín, amur, tolstolobik, síhové, štika, candát, sumec) v rybních.
- Učitel: Ján Regenda
Cílem předmětu je seznámit studenty s chovem ryb v rybnících. Dozvědí se co je to rybník a jak funguje. Probrána bude technologie chovu kapra a doplňkových ryb (lín, amur, tolstolobik, síhové, štika, candát, sumec) v rybních.
- Učitel: Ján Regenda
Cílem předmětu je seznámit studenty s chovem ryb v rybnících. Dozvědí se co je to rybník a jak funguje. Probrána bude technologie chovu kapra a doplňkových ryb (lín, amur, tolstolobik, síhové, štika, candát, sumec) v rybních.
- Učitel: Ján Regenda
Cílem předmětu je seznámit studenty s chovem ryb v rybnících. Dozvědí se co je to rybník a jak funguje. Probrána bude technologie chovu kapra a doplňkových ryb (lín, amur, tolstolobik, síhové, štika, candát, sumec) v rybních.