Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.
Cílem předmětu je naučit studenty vytvářet softwarové aplikace spustitelné na zařízeních s operačním systémem iOS (iPad, iPod, iPhone atd.) a principy tvorby software pod informačním systémem Mac OS X (Mac book a jeho klony,) Základem grafického řešení je knihovna CoCoa.