- Učitel: Jindřich Šrajer
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky vztahu aplikované etiky a náboženství. Student je seznámen se světovými náboženstvími (judaismus, křesťanství, islám) a východními náboženstvími (buddhismus, hinduismus). Seznámí se s étosem jednotlivých náboženství a jejich rozdílnými přístupy a východisky do oblasti individuální i sociální etiky. Je rovněž seznámen s významem institucí (církev, stát) v etickém diskursu a je obeznámen s proměnami etického paradigmatu.
- Učitel: Jindřich Šrajer
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky vztahu aplikované etiky a náboženství. Student je seznámen se světovými náboženstvími (judaismus, křesťanství, islám) a východními náboženstvími (buddhismus, hinduismus). Seznámí se s étosem jednotlivých náboženství a jejich rozdílnými přístupy a východisky do oblasti individuální i sociální etiky. Je rovněž seznámen s významem institucí (církev, stát) v etickém diskursu a je obeznámen s proměnami etického paradigmatu.
- Učitel: Jindřich Šrajer
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky vztahu aplikované etiky a náboženství. Student je seznámen se světovými náboženstvími (judaismus, křesťanství, islám) a východními náboženstvími (buddhismus, hinduismus). Seznámí se s étosem jednotlivých náboženství a jejich rozdílnými přístupy a východisky do oblasti individuální i sociální etiky. Je rovněž seznámen s významem institucí (církev, stát) v etickém diskursu a je obeznámen s proměnami etického paradigmatu.
- Učitel: Jindřich Šrajer
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky vztahu aplikované etiky a náboženství. Student je seznámen se světovými náboženstvími (judaismus, křesťanství, islám) a východními náboženstvími (buddhismus, hinduismus). Seznámí se s étosem jednotlivých náboženství a jejich rozdílnými přístupy a východisky do oblasti individuální i sociální etiky. Je rovněž seznámen s významem institucí (církev, stát) v etickém diskursu a je obeznámen s proměnami etického paradigmatu.