- Učitel: Helena Novotná
- Učitel: Marie Rásochová
- Učitel: Věra Stasková
Předmět je koncipován jako teoreticko - praktický celek. Přednášky poskytují základ profesionálních znalostí
o dovednostech, navazování kontaktů a získávání důvěry klientky/pacientky. Vede k osvojení teoretických zásad
o adekvátní komunikaci s klientkami/pacientkami (s ohledem na jejich zdravotní, somatický, psychický i sociální stav)
i se spolupracovníky. Nastiňuje důležitost terapeutické komunikace i v krizových situacích (např. agresivní člověk, umírající, člověk prožívající hodnotovou ztrátu).
Součástí praktické části předmětu je nácvik psychomotorických a komunikačních dovedností v porodní asistenci v simulačních laboratořích.
Důraz je kladen na zvládnutí komplexní situace včetně dodržení hygienicko epidemiologických zásad, prevence rizik, týmové spolupráce a zvládnutí krizových situací. Proces učení je podpořen následným debriefingem, který je nezbytným prvkem simulační výuky.
- Učitel: Marie Rásochová
- Učitel: Věra Stasková
" Naučit studenty zásadám a dovednostem adekvátní komunikace nejen s klienty/pacienty, ale i se spolupracovníky.Součástí praktické části předmětu je nácvik psychomotorických a komunikačních dovedností v porodní asistenci v simulačních laboratořích.
Důraz je kladen na zvládnutí komplexní situace včetně dodržení hygienicko epidemiologických zásad, prevence rizik, týmové spolupráce a zvládnutí krizových situací. Proces učení je podpořen následným debriefingem, který je nezbytným prvkem simulační výuky.