Kurz plynule navazuje na jemu předcházející Analýza diskurzu pro učitele I. a u budoucích učitelů: 1) buduje porozumění důležitosti použití jazyka v učitelské práci; 2) vede k citlivému používání jazyka, především pak dialogu, který je hlavním nástrojem pro výuku a vlastní učení. Studijní oporu kurzu tvoří data pořízená ve výuce. V rámci kurzu si studenti také vyzkouší práci s korpusy BAWE, BASE, MICASE a MICUSP, které jsou mj. určeny právě i pro ELT učitele.
Kurz plynule navazuje na jemu předcházející Analýza diskurzu pro učitele I. a u budoucích učitelů: 1) buduje porozumění důležitosti použití jazyka v učitelské práci; 2) vede k citlivému používání jazyka, především pak dialogu, který je hlavním nástrojem pro výuku a vlastní učení. Studijní oporu kurzu tvoří data pořízená ve výuce. V rámci kurzu si studenti také vyzkouší práci s korpusy BAWE, BASE, MICASE a MICUSP, které jsou mj. určeny právě i pro ELT učitele.
Kurz plynule navazuje na jemu předcházející Analýza diskurzu pro učitele I. a u budoucích učitelů: 1) buduje porozumění důležitosti použití jazyka v učitelské práci; 2) vede k citlivému používání jazyka, především pak dialogu, který je hlavním nástrojem pro výuku a vlastní učení. Studijní oporu kurzu tvoří data pořízená ve výuce. V rámci kurzu si studenti také vyzkouší práci s korpusy BAWE, BASE, MICASE a MICUSP, které jsou mj. určeny právě i pro ELT učitele.
Kurz plynule navazuje na jemu předcházející Analýza diskurzu pro učitele I. a u budoucích učitelů: 1) buduje porozumění důležitosti použití jazyka v učitelské práci; 2) vede k citlivému používání jazyka, především pak dialogu, který je hlavním nástrojem pro výuku a vlastní učení. Studijní oporu kurzu tvoří data pořízená ve výuce. V rámci kurzu si studenti také vyzkouší práci s korpusy BAWE, BASE, MICASE a MICUSP, které jsou mj. určeny právě i pro ELT učitele.