El objetivo del curso es adquirir competencias lingüísticas específicas en el ámbito de los negocios, especialmente en la adquisición de equipamiento léxico básico en el campo de la economía y el comercio internacional. El objetivo secundario es familiarizarse con situaciones de comunicación habituales en el mundo del comercio (pedido, acuse de recibo, reclamación, invitación, contacto telefónico rutinario, etc.). El curso también refuerza y profundiza el conocimiento de la gramática española típica del discurso comercial (numerales, uso de pronombres, uso de conjunciones y preposiciones, morfología de los verbos).

Cílem předmětu je získání specifických jazykových kompetencí pro oblast obchodu, a to zejména v oblasti získání základní lexikální výbavy z oblasti ekonomie a mezinárodního obchodu. Sekundárním cílem je seznámení s komunikačními situacemi běžnými ve světě obchodu (objednávka, potvrzení o přijetí, reklamace, pozvánka, běžný telefonní styk apod.). V předmětu jsou zároveň upevňovány a prohlubovány znalosti španělské gramatiky typické pro obchodní diskurz (číslovky, užívání zájmen, užívání spojek a předložek, morfologie sloves).
Cílem předmětu je získání specifických jazykových kompetencí pro oblast obchodu, a to zejména v oblasti získání základní lexikální výbavy z oblasti ekonomie a mezinárodního obchodu. Sekundárním cílem je seznámení s komunikačními situacemi běžnými ve světě obchodu (objednávka, potvrzení o přijetí, reklamace, pozvánka, běžný telefonní styk apod.). V předmětu jsou zároveň upevňovány a prohlubovány znalosti španělské gramatiky typické pro obchodní diskurz (číslovky, užívání zájmen, užívání spojek a předložek, morfologie sloves).
Cílem předmětu je získání specifických jazykových kompetencí pro oblast obchodu, a to zejména v oblasti získání základní lexikální výbavy z oblasti ekonomie a mezinárodního obchodu. Sekundárním cílem je seznámení s komunikačními situacemi běžnými ve světě obchodu (objednávka, potvrzení o přijetí, reklamace, pozvánka, běžný telefonní styk apod.). V předmětu jsou zároveň upevňovány a prohlubovány znalosti španělské gramatiky typické pro obchodní diskurz (číslovky, užívání zájmen, užívání spojek a předložek, morfologie sloves).