Cílem předmětu je získat pokročilé teoretické znalosti marketingu na strategické úrovni a vyzkoušet si jeho aplikaci na případových studiích z globálního prostředí. Témata přednášek: 1. Tvorba hodnoty pro zákazníka a vztahu s ním (holistický marketing). 2. Business model v maloobchodě. 3. Trhy a konkurenční prostředí - jejich vymezení, odhad velikosti trhu, situační analýza. 4. Marketingové plánování. 5. Prostorové strategie: geomarketing. 6. Segmentace trhu a volba tržního zacílení. 7. Strategická partnerství v marketingu: trade marketing. 8. Chování spotřebitelů. 9. Produkt. 10. Řízení distribučních kanálů. 11. Category management a merchandising. 12. Cenové strategie. 13. Model marketingové komunikace.
Cílem předmětu je získat pokročilé teoretické znalosti marketingu na strategické úrovni a vyzkoušet si jeho aplikaci na případových studiích z globálního prostředí. Témata přednášek: 1. Východiska marketingu 2. Tvorba hodnoty pro zákazníka a vztahu s ním (holistický marketing). 3. Business model v maloobchodě 4. Trhy a konkurenční prostředí - jejich vymezení, odhad velikosti trhu, situační analýza. 5. Marketingové plánování. 6. Prostorové strategie: geomarketing. 7. Segmentace trhu a volba tržního zacílení. 8. Strategická partnerství v marketingu: trade marketing. 9. Spotřebitelské chování 10. Produkt. 11. Řízení distribučních kanálů. 12. Category management a merchandising. 13. Cenové strategie. 14. Model marketingové komunikace.