Cílem předmětu je získat základní teoretické znalosti vztahového marketingu s primárním zaměřením na osoby zákazníků, tj. pozornost je směřována na problematiku řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM). V rámci předmětu si studenti osvojí příslušné pojmosloví, účel a nástroje řízení vztahů se zákazníky a na základě praktických příkladů si vyzkouší jejich aplikaci.
Cílem předmětu je získat základní teoretické znalosti vztahového marketingu s primárním zaměřením na osoby zákazníků, tj. pozornost je směřována na problematiku řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM). V rámci předmětu si studenti osvojí příslušné pojmosloví, účel a nástroje řízení vztahů se zákazníky a na základě praktických příkladů si vyzkouší jejich aplikaci.
Cílem předmětu je získat základní teoretické znalosti vztahového marketingu s primárním zaměřením na osoby zákazníků, tj. pozornost je směřována na problematiku řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM). V rámci předmětu si studenti osvojí příslušné pojmosloví, účel a nástroje řízení vztahů se zákazníky a na základě praktických příkladů si vyzkouší jejich aplikaci.