- Učitel: Helena Lohrová
Kurz má za cíl připravit studenty na zpracování vlastního jazykovědného projektu. Seznamuje se smyslem výzkumného projektu a jeho strukturou a objasňuje základní principy sběru, zpracování a analýzy jazykových dat. Pozornost je věnována jak vypracování ryze teoreticky pojatým projektům, tak projektům prakticky orientovaným. Výstupem kurzu je splnění čtyř úkolů, díky nimž student zmapuje oblast svého jazykovědného zájmu a ověří si svoji připravenost na další práci: 1) formulace vlastní výzkumné otázky; 2) napsání podkladu pro zadání vlastní kvalifikační práce; 3) vytvoření pracovní osnovy; 4) nastavení pracovního kontaktu se svým budoucím vedoucím práce. Přestože je kurz orientovaný na jazykovědný výzkum, obecné principy výzkumné práce jsou relevantní i pro studenty, kteří se rozhodnou zpracovávat kvalifikační práci v oblasti literární.
- Učitel: Helena Lohrová
- Učitel: Alena Prošková
Kurz má za cíl připravit studenty na zpracování vlastního jazykovědného projektu. Seznamuje se smyslem výzkumného projektu a jeho strukturou a objasňuje základní principy sběru, zpracování a analýzy jazykových dat. Pozornost je věnována jak vypracování ryze teoreticky pojatým projektům, tak projektům prakticky orientovaným. Výstupem kurzu je splnění čtyř úkolů, díky nimž student zmapuje oblast svého jazykovědného zájmu a ověří si svoji připravenost na další práci: 1) formulace vlastní výzkumné otázky; 2) napsání podkladu pro zadání vlastní kvalifikační práce; 3) vytvoření pracovní osnovy; 4) nastavení pracovního kontaktu se svým budoucím vedoucím práce.
- Učitel: Tomáš Jajtner
- Učitel: Petr Kos
- Učitel: Kateřina Kovářová
- Učitel: Jana Kozubíková Šandová
- Učitel: Helena Lohrová
- Učitel: Mariana Machová
- Učitel: Ladislav Nagy
- Učitel: Alena Prošková
Kurz má za cíl připravit studenty na zpracování vlastního jazykovědného projektu. Seznamuje se smyslem výzkumného projektu a jeho strukturou a objasňuje základní principy sběru, zpracování a analýzy jazykových dat. Pozornost je věnována jak vypracování ryze teoreticky pojatým projektům, tak projektům prakticky orientovaným. Výstupem kurzu je splnění čtyř úkolů, díky nimž student zmapuje oblast svého jazykovědného zájmu a ověří si svoji připravenost na další práci: 1) formulace vlastní výzkumné otázky; 2) napsání podkladu pro zadání vlastní kvalifikační práce; 3) vytvoření pracovní osnovy; 4) nastavení pracovního kontaktu se svým budoucím vedoucím práce.
- Učitel: Helena Lohrová
Kurz má za cíl připravit studenty na zpracování vlastního jazykovědného projektu. Seznamuje se smyslem výzkumného projektu a jeho strukturou a objasňuje základní principy sběru, zpracování a analýzy jazykových dat. Pozornost je věnována jak vypracování ryze teoreticky pojatým projektům, tak projektům prakticky orientovaným. Výstupem kurzu je splnění čtyř úkolů, díky nimž student zmapuje oblast svého jazykovědného zájmu a ověří si svoji připravenost na další práci: 1) formulace vlastní výzkumné otázky; 2) napsání podkladu pro zadání vlastní kvalifikační práce; 3) vytvoření pracovní osnovy; 4) nastavení pracovního kontaktu se svým budoucím vedoucím práce.