Prakticky zaměřený kurz Metodika angličtiny pro SŠ II si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost diskutovat řešení různorodých výukových situací souvisejících se zkušenostmi získanými v průběhu souvislých pedagogických praxí. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka ve vztahu k existujícím kompetenčním rámcům pro učitele, dále aktuálním změnám v kurikulárních dokumentech (RVP, SERR) zejména se zaměřením na možnosti rozvoje digitálních kompetencí ve výuce anglického jazyka, rozvoj online komunikačních dovedností a mediačních dovedností. Pozornost je dále věnována diferenciaci jazykových aktivit a úloh ve vztahu ke Bloomově taxonomii a úkolově zaměřené výuce. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických materiálů, multimédií, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu se zaměřením na zdroje pro anglický jazyk.
Prakticky zaměřený kurz Metodika angličtiny pro SŠ II si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost prakticky si vyzkoušet řešení různorodých výukových situací souvisejících s jednotlivými etapami procesu výuky cizího jazyka, které v témže semestru řeší i v rámci souvislých pedagogických praxí přímo na některé z vybraných středních škol. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka a návaznosti nejčastějších jazykových aktivit a úloh na Bloomovu taxonomii. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických dokumentů, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu se zaměřením na zdroje pro anglický jazyk.
Prakticky zaměřený kurz Metodika angličtiny pro SŠ II si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost prakticky si vyzkoušet řešení různorodých výukových situací souvisejících s jednotlivými etapami procesu výuky cizího jazyka, které v témže semestru řeší i v rámci souvislých pedagogických praxí přímo na některé z vybraných středních škol. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka a návaznosti nejčastějších jazykových aktivit a úloh na Bloomovu taxonomii. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických dokumentů, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu se zaměřením na zdroje pro anglický jazyk.
Prakticky zaměřený kurz Metodika angličtiny pro SŠ II si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost prakticky si vyzkoušet řešení různorodých výukových situací souvisejících s jednotlivými etapami procesu výuky cizího jazyka, které v témže semestru řeší i v rámci souvislých pedagogických praxí přímo na některé z vybraných středních škol. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka a návaznosti nejčastějších jazykových aktivit a úloh na Bloomovu taxonomii. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických dokumentů, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu se zaměřením na zdroje pro anglický jazyk.