Předmět uvádí studenty učitelských oborů do teoretických základů profese, a to ve vazbě na aktuální poznatky pedagogiky, srovnávací pedagogiky, pedagogické a školní psychologie, speciální pedagogiky a pedagogicko-psychologické diagnostiky. Cílem předmětu je prohloubit teoretické poznatky, rozpracovávat pedagogické a psychologické aspekty osobní teorie vyučování, propojit témata jednotlivých výše uvedených oborů a podpořit utváření profesního vidění budoucích učitelů. Předmět se sestává ze tří komponent, organizovaných jako přednášky a semináře.
Předmět uvádí studenty učitelských oborů do teoretických základů profese, a to ve vazbě na aktuální poznatky pedagogiky, srovnávací pedagogiky, pedagogické a školní psychologie, speciální pedagogiky a pedagogicko-psychologické diagnostiky. Cílem předmětu je prohloubit teoretické poznatky, rozpracovávat pedagogické a psychologické aspekty osobní teorie vyučování, propojit témata jednotlivých výše uvedených oborů a podpořit utváření profesního vidění budoucích učitelů. Předmět se sestává ze tří komponent, organizovaných jako přednášky a semináře.