Předmět Didaktika cizích jazyků I je určen všem studentům bakalářského programu Oborové studium se zaměřením na vzdělávání pro střední školy se specializacemi na cizí jazyky (anglický jazyk, francouzský jazyk a španělský jazyk). Kurz poskytuje studentům nezbytný teoretický základ a vhled do základní terminologie z oblasti didaktiky cizích jazyků, dále se zaměřuje na aktuální postavení výuky cizích jazyků v rámci středoškolského vzdělávání, seznamuje s aktuálně platnými kurikulárními dokumenty i širšími metodickými koncepty výuky cizích jazyků z pohledu synchronního i diachronního. Pozornost je věnována i vybraným interdisciplinárním vztahům didaktiky a obecné pedagogiky, lingvistiky, psychologie a literárních věd.
Předmět Didaktika cizích jazyků I je určen všem studentům bakalářských studijních programů se zaměřením na vzdělávání pro střední školy : anglický jazyk, francouzský jazyk a španělský jazyk. Kurz poskytuje studentům nezbytný teoretický základ a vhled do základní terminologie z oblasti didaktiky cizích jazyků, dále se zaměřuje na aktuální postavení výuky cizích jazyků v rámci středoškolského vzdělávání, seznamuje s aktuálně platnými kurikulárními dokumenty i širšími metodickými koncepty výuky cizích jazyků z pohledu synchronního i diachronního. Pozornost je věnována i vybraným interdisciplinárním vztahům didaktiky a obecné pedagogiky, lingvistiky, psychologie a literárních věd.
Předmět Didaktika cizích jazyků I je určen všem studentům bakalářského programu Oborové studium se zaměřením na vzdělávání pro střední školy se specializacemi na cizí jazyky (anglický jazyk, francouzský jazyk a španělský jazyk). Kurz poskytuje studentům nezbytný teoretický základ a vhled do základní terminologie z oblasti didaktiky cizích jazyků, dále se zaměřuje na aktuální postavení výuky cizích jazyků v rámci středoškolského vzdělávání, seznamuje s aktuálně platnými kurikulárními dokumenty i širšími metodickými koncepty výuky cizích jazyků z pohledu synchronního i diachronního. Pozornost je věnována i vybraným interdisciplinárním vztahům didaktiky a obecné pedagogiky, lingvistiky, psychologie a literárních věd.