Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem ve studovaném oboru.
Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem ve studovaném oboru.
Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem ve studovaném oboru.