- Učitel: Roman Švec
Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a
vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky
obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti
společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po
absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem
ve studovaném oboru.
- Učitel: Roman Švec
Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a
vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky
obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti
společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po
absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem
ve studovaném oboru.
- Učitel: Roman Švec
Cílem předmětu je získání odborných znalostí a praktických dovedností v oblasti obchodování produktů výrobních podniků i podniků služeb a
vedení obchodních rozhovorů. Studentům budou objasněna specifika práce prodejního personálu se zaměřením na prodej v rámci B2B a B2C kanálů. Stěžejní částí předmětu je nácvik prodeje osobní formou, dále budou studenti seznámeni se specifiky
obchodních rozhovorů po telefonu a vyjednávání prostřednictvím moderních technologií. Kurz rovněž prohloubí znalosti v oblasti
společenského styku, který do současných obchodních vztahů přináší další prvek možnosti rozvoje obchodních možností. Po
absolvování předmětu student bude mít základní znalosti pravidel obchodního vyjednávání a může se stát úspěšným obchodníkem
ve studovaném oboru.