Předmět Metodika španělštiny pro střední školy II je určen studentům navazujícího magisterského programu Učitelství pro střední školy se specializací na španělský jazyk a literaturu. Kurz je koncipován v návaznosti na předměty Didaktika cizích jazyků pro střední školy, Metodika španělštiny pro střední školy I, Průběžná pedagogická praxe - ŠJ a Souvislá pedagogická praxe - ŠJ. Prakticky zaměřený kurz si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty reálné výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost prakticky si vyzkoušet řešení různorodých výukových situací souvisejících s jednotlivými etapami procesu cizojazyčné výuky, které v témže semestru řeší i v rámci souvislých pedagogických praxí přímo na některé z vybraných středních škol. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka a návaznosti nejčastějších jazykových aktivit a úloh na Bloomovu taxonomii. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických dokumentů, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu.
Předmět Metodika španělštiny pro střední školy II je určen studentům navazujícího magisterského programu Učitelství pro střední školy se specializací na španělský jazyk a literaturu. Kurz je koncipován v návaznosti na předměty Didaktika cizích jazyků pro střední školy, Metodika španělštiny pro střední školy I, Průběžná pedagogická praxe - ŠJ a Souvislá pedagogická praxe - ŠJ. Prakticky zaměřený kurz si klade za cíl poskytnout studentům možnost podrobně se seznámit s doplňkovými aspekty reálné výuky anglického jazyka pro střední školy. V rámci seminářů mají studenti možnost prakticky si vyzkoušet řešení různorodých výukových situací souvisejících s jednotlivými etapami procesu cizojazyčné výuky, které v témže semestru řeší i v rámci souvislých pedagogických praxí přímo na některé z vybraných středních škol. Kromě základních učitelských dovedností je v kurzu věnován prostor analýze současné role učitele cizího jazyka a návaznosti nejčastějších jazykových aktivit a úloh na Bloomovu taxonomii. Studenti si rovněž osvojí dovednosti práce s různými typy autentických dokumentů, literárních textů a písní a seznámí se i s přínosy a úskalími využívání alternativních výukových metod, moderních komunikačních technologií, mobilních aplikací a e-learningu.