Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.