Cílem průběžné praxe z přírodopisu je poznání pedagogické praxe a administrativní činnosti učitele na základní škole z hlediska vzdělávacího oboru Přírodopis, uplatnění vlastních znalostí a dovedností získaných během studia na Pedagogické fakultě JU, zejména z pohledu didaktiky přírodopisu. Cílem je zvýšit kompetence absolventa učitelství řešit konkrétní situace při vyučování přírodopisu, umět provést adekvátní didaktickou transformaci, připravit, organizovat a zrealizovat vyučovací hodinu, popularizovat vědu, pracovat s inkluzivními žáky ad. Průběžná praxe z přírodopisu je reflektovanou praxí, které je svázána s oborem vyučovaného předmětu, s plánováním, realizací kurikula a sledováním dosaženého kurikula. Je vztažena ke kompetenci vytvářet v návaznosti na RVP ZV a ŠVP konkrétní školy přípravy (metodiky) výuky v souladu se zvolenou aprobaci, ověřovat výstupy učení žáků, realizovat na základě přípravy výuku v rámci oborové/oborově-didaktické specializace (aprobace), tyto samostatné výstupy reflektovat.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.

Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.
Studenti budou schopni rozboru a přípravy učiva vybraných témat z přírodopisu (stanovení vzdělávacího cíle hodiny, volba vhodných metod a forem výuky, identifikace možností pro zařazení mezipředmětových vztahů, adekvátní didaktická transformace). Vytvořené přípravy, včetně sebereflexe a reflexe vrstevníků si studenti vkládají do portfolia, které dokumentuje odbornou přípravu studentů, jejich pojetí výuky, reflexe jednotlivých hodin a rozvoj profesních zkušeností a kompetencí.