- Učitel: Jiří Kaňa
- Učitel: Jitka Straková
Cílem je seznámení posluchačů prvního ročníku oboru Péče o životní prostředí s obecnými principy psaní kritické literární rešerše. Nosným tématem a rámcem celého kurzu je aktuální téma související s péčí o životní prostředí. Aktuální téma je nahlíženo z různých úhlů pohledu dotčených zájmových skupin.
Studenti jsou seznámeni s jednotlivými částmi odborného textu: abstrakt, úvod, literární rešerše, výsledky, diskuse a závěr práce. Jsou seznámeni se způsoby vyhledávání literatury a jejím využíváním pro psaní odborné práce. Důraz je kladen na psaní literární rešerše na zadané téma, kritický přístup ke zdrojům a způsob citování odborné literatury. Cvičení mají formu odborných prezentací, samostatné práce a konzultací.
Výstupem je krátká literární rešerše, zaměřená na konkrétní environmentální nebo krajinně ekologický problémem. Při závěrečných prezentacích svých poznatků pak studenti získají ucelenější kritický náhled na probírané environmentální téma.
- Učitel: Jiří Kaňa
- Učitel: Jitka Straková
Cílem je seznámení posluchačů prvního ročníku oboru Péče o životní prostředí s obecnými principy psaní kritické literární rešerše. Nosným tématem a rámcem celého kurzu je aktuální téma související s péčí o životní prostředí. Aktuální téma je nahlíženo z různých úhlů pohledu dotčených zájmových skupin.
Studenti jsou seznámeni s jednotlivými částmi odborného textu: abstrakt, úvod, literární rešerše, výsledky, diskuse a závěr práce. Jsou seznámeni se způsoby vyhledávání literatury a jejím využíváním pro psaní odborné práce. Důraz je kladen na psaní literární rešerše na zadané téma, kritický přístup ke zdrojům a způsob citování odborné literatury. Cvičení mají formu odborných prezentací, samostatné práce a konzultací.
Výstupem je krátká literární rešerše, zaměřená na konkrétní environmentální nebo krajinně ekologický problémem. Při závěrečných prezentacích svých poznatků pak studenti získají ucelenější kritický náhled na probírané environmentální téma.
- Učitel: Jiří Kaňa
- Učitel: Jitka Straková
Cílem je seznámení posluchačů prvního ročníku oboru Péče o životní prostředí s obecnými principy psaní kritické literární rešerše. Nosným tématem a rámcem celého kurzu je aktuální téma související s péčí o životní prostředí. Aktuální téma je nahlíženo z různých úhlů pohledu dotčených zájmových skupin.
Studenti jsou seznámeni s jednotlivými částmi odborného textu: abstrakt, úvod, literární rešerše, výsledky, diskuse a závěr práce. Jsou seznámeni se způsoby vyhledávání literatury a jejím využíváním pro psaní odborné práce. Důraz je kladen na psaní literární rešerše na zadané téma, kritický přístup ke zdrojům a způsob citování odborné literatury. Cvičení mají formu odborných prezentací, samostatné práce a konzultací.
Výstupem je krátká literární rešerše, zaměřená na konkrétní environmentální nebo krajinně ekologický problémem. Při závěrečných prezentacích svých poznatků pak studenti získají ucelenější kritický náhled na probírané environmentální téma.
- Učitel: Jiří Kaňa
- Učitel: Jitka Straková
Cílem je seznámení posluchačů prvního ročníku oboru Péče o životní prostředí s obecnými principy psaní kritické literární rešerše. Nosným tématem a rámcem celého kurzu je aktuální téma související s péčí o životní prostředí. Aktuální téma je nahlíženo z různých úhlů pohledu dotčených zájmových skupin.
Studenti jsou seznámeni s jednotlivými částmi odborného textu: abstrakt, úvod, literární rešerše, výsledky, diskuse a závěr práce. Jsou seznámeni se způsoby vyhledávání literatury a jejím využíváním pro psaní odborné práce. Důraz je kladen na psaní literární rešerše na zadané téma, kritický přístup ke zdrojům a způsob citování odborné literatury. Cvičení mají formu odborných prezentací, samostatné práce a konzultací.
Výstupem je krátká literární rešerše, zaměřená na konkrétní environmentální nebo krajinně ekologický problémem. Při závěrečných prezentacích svých poznatků pak studenti získají ucelenější kritický náhled na probírané environmentální téma.
- Učitel: Jiří Kaňa
- Učitel: Tomáš Kučera
Zprostředkovat studentům kontakt s lidmi, kteří se aplikovanou ekologií zabývají v praxi.