Cílem předmětu je uvést studenty do tématu křesťanství a zprostředkovat jim v rámci daného fenoménu základní kontextuální orientaci. Křesťanství bude představeno v postupném dějinném vývoji, od historických okolností vzniku po jeho současnou podobu, se zaměřením na vlastní obsah křesťanství. Heuristické pravidlo, podle něhož se historická a systematická perspektiva vzájemně podmiňují, je zároveň klíčovým metodickým nástrojem pro odpovídající porozumění problematice.
Cílem předmětu je uvést studenty do tématu křesťanství a zprostředkovat jim v rámci daného fenoménu základní kontextuální orientaci. Křesťanství bude představeno v postupném dějinném vývoji, od historických okolností vzniku po jeho současnou podobu, se zaměřením na vlastní obsah křesťanství. Heuristické pravidlo, podle něhož se historická a systematická perspektiva vzájemně podmiňují, je zároveň klíčovým metodickým nástrojem pro odpovídající porozumění problematice.
Cílem předmětu je uvést studenty do tématu křesťanství a zprostředkovat jim v rámci daného fenoménu základní kontextuální orientaci. Křesťanství bude představeno v postupném dějinném vývoji, od historických okolností vzniku po jeho současnou podobu, se zaměřením na vlastní obsah křesťanství. Heuristické pravidlo, podle něhož se historická a systematická perspektiva vzájemně podmiňují, je zároveň klíčovým metodickým nástrojem pro odpovídající porozumění problematice.
Cílem předmětu je uvést studenty do tématu křesťanství a zprostředkovat jim v rámci daného fenoménu základní kontextuální orientaci. Křesťanství bude představeno v postupném dějinném vývoji, od historických okolností vzniku po jeho současnou podobu, se zaměřením na vlastní obsah křesťanství. Heuristické pravidlo, podle něhož se historická a systematická perspektiva vzájemně podmiňují, je zároveň klíčovým metodickým nástrojem pro odpovídající porozumění problematice.