Základní informace o tématu
Abschlussbedingungen
Komunikace
Poradenství je způsob oboustranné komunikace, při které se poradce snaží pochopit způsob chování klienta a pomoci mu vybrat vhodnou změnu, která je pro něj přijatelná. Poradenství není jen pouhým sdělováním informací – což je jednosměrné sdělení, co má člověk dělat. Je třeba umět naslouchat, umět se ptát a přesvědčit klienta o tom, že o něho má poradce skutečný zájem. To ho povzbudí k další komunikaci.Student/ka bude:
- znát rozdíly v komunikaci u vybraných skupin populace
- umět vybrat adekvátní způsob komunikace s ohledem na specifika klienta
- umět rozpoznat a definovat vhodnou a nevhodnou komunikaci
- znát úskalí v komunikaci ve výživovém poradenství
- umět zvládat asertivní chování
Zuletzt geändert: Donnerstag, 2. Januar 2020, 19:00