Situace 1: Příklad dobře vedeného rozhovoru mezi výživovým poradcem a klientem s pohybovým postižením

               

Výživový poradce: Dobrý den, jak se Vám daří?

Klient: Dobrý den, děkuji za optání. Nyní velmi dobře.

Výživový poradce: Připravil jsem pro Vás individuální plán, ale netýká se jen stravy. Požádal jsem kolegu, odborníka přes pohyb, abychom společně vytvořili kompletní program Vám přímo na míru, zmiňoval jste se minule, že byste něco takového velmi ocenil.

Klient: Opravdu? Mnohokrát Vám děkuji. V toto jsem ani nedoufal, většinou mám problém s odborníky na pohyb, aby mi vytvořili nějaký plán a stejně tak, i když jsem byl u specialistů přes výživu, nezajímali se, zda jsem schopný si jídlo připravit apod.

Výživový poradce: Toto je pro nás samozřejmost, společně dosáhneme té Vaší vysněné závodní formy.


Situace 1: Příklad špatně vedeného rozhovoru mezi výživový poradcem a klientem se zrakovým postižením

Výživový poradce: Zdravím, konečně jste tady, máte pořádné zpoždění.

Klient: Dobrý den, moc se Vám omlouvám, nemohl jsem to najít, a nikdo z kolemjdoucích nebyl místní a neporadil mi, kudy jít.

Výživový poradce: No, to ovšem není můj problém. Za chvíli mám dalšího klienta, takže to dnes uděláme jinak, dostanete ode mě materiály, kde si přečtete informace o tom, jaké jsou možné příčiny toho, že nehubnete.

Klient: Nemáte je prosím v elektronické podobě? Nedokážu si je takto sám přečíst.

Výživový poradce: Tak snad máte rodinu, ta Vám s tím jistě pomůže. Buďte rád, že Vám vůbec poskytuju tolik materiálů, když jdete pozdě.


Modifié le: jeudi 2 janvier 2020, 21:10