Přejít k hlavnímu obsahu
JU JU
  • Pro veřejnost
  • Pro studenty
  • Pro zaměstnance
  • Moje kurzy
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Jste zde jako host.
Přihlášení
JU
Pro veřejnost Pro studenty Pro zaměstnance Moje kurzy
Rozbalit vše Sbalit vše

Bloky

Přeskočit: Navigace

Navigace

  • Nástěnka

    • Můj přehled semestrů

    • Hlavní nabídka

      • Moje kurzy

      • Štítky

      • FórumNovinky

    • Moje kurzy

    • Kurzy

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

            • Datové zprávy

            • DA 2.2 REK Výživa

            • DA 2.2 REK Ošetřovatelství

              • PROBLEMATIKA KOMUNIKACE V RÁMCI OŠETŘOVATELSTVÍ

              • Vstup do problematiky komunikace v ošetřovatelství

              • Problematika komunikace se seniorem

              • Problematika komunikace s dospělým

              • Problematika komunikace s dítětem

                • StránkaZákladní informace o tématu

                • KnihaZásady komunikace s dítětem ve zdravotnictví

                • KnihaSpecifika problémů v komunikaci s dítětem ve zdrav...

                • StránkaDoporučená literatura k tématu

                • ÚkolZpracujte zadaný úkol

                • ÚkolVyřeště úkol - situace na videoukázce

              • Problematika komunikace na pracovišti

              • Problematika komunikace s handicapovaným klientem

            • DA 2.2 REK Ochrana obyvatelstva

            • DA 2.2 REK Blended learning

            • DA 2.2 REK Angličtina

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Přeskočit: Organizační struktura kurzů

Organizační struktura kurzů

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Všechny kurzy ...

Vyřeště úkol - situace na videoukázce

  1. Nástěnka
  2. Kurzy
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-39_ZSF
  6. DA 2.2 REK Ošetřovatelství
  7. Problematika komunikace s dítětem
  8. Vyřeště úkol - situace na videoukázce
Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 25. září 2019, 00.00
Termín: středa, 2. října 2019, 00.00

Vyřešte situaci - úkoly k videoukázce

Úkoly k videoukázce A:

1. Pokuste se svými slovy popsat, co se ve videoukázce odehrálo.

2. Jak na Vás působí chování sestry? Mohla něco udělat jinak, případně jak?

3. Jak na Vás působí lékařka? Mohla něco udělat jinak, případně jak?

4. Jak na Vás působí dětský pacient a jeho matka? Jak podle Vás vnímali chování sestry a lékařky (jak na ně působilo)?

 

Úkoly k videoukázce B:

1. Pokuste se svými slovy popsat, co se ve videoukázce odehrálo.

2. Jak na Vás působí chování sestry? Mohla něco udělat jinak, případně jak?

3. Jak na Vás působí lékařka? Mohla něco udělat jinak, případně jak?

4. Jak na Vás působí dětský pacient a jeho matka? Jak podle Vás vnímali chování sestry a lékařky (jak na ně působilo)?

 

Znovu se pozorně na videoukázky podívejte. Pokuste se je porovnat. Jaké v nich vidíte rozdíly? Jak vnímáte jednotlivé aktéry? Pokuste se popsat, jak na Vás tyto odlišné videoukázky působí. Co ve Vás vyvolávají?

Pokud máte vlastní zkušenost, zkuste jí popsat a navrhnout možná řešení.

Komunikace s dětským pacientem A

Komunikace s dětským pacientem B

Předchozí
Zpět do kurzu
Další

Tipy pro uživatele

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tipy pro pedagogy

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Kontakt

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Katalog kurzů
  • IS STAG
  • Celoživotní vzdělávání na JU
  • Prohlášení o přístupnosti

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EVROPSKÁ UNIE, Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání