• Dovednost komunikovat patří k základním pracovním kompetencím pracovníka v pomáhajících profesích. Kurz se zabývá komunikací z různých pohledů, seznámí studenty s dovednostmi potřebnými v interpersonálním styku, v jednání s lidmi, ale také nabídne návody a inspiraci, jak tyto důležité kompetence rozvíjet. Komunikovat se nelze naučit pouze četbou, ale i tím, že vědomosti o dané problematice budeme trénovat a aplikovat v každodenní praxi, učit se z úspěchů i z chyb. Pokud umíme komunikovat v profesionální oblasti, usnadníme si život i v situacích mimo práci. 
    Student/ka bude:
  • vědět, jak působí různé způsoby komunikace v interpersonálním styku; 
    • znát význam verbální komunikace dyadické i skupinové; 
    • umět identifikovat verbální a neverbální signály druhých lidí; 
    • schopen vystihnout své komunikační nedostatky a přednosti; 
    • umět zdokonalit své prezentační dovednosti; 
    • dávat adekvátní zpětnou vazbu verbální a neverbální;
    • vědět, kdy a jak ovlivňujeme a manipulujeme; 
    • umět chovat se asertivně; 
    • využívat přístupů transakční analýzy ke komunikaci; 
Last modified: Monday, 30 December 2019, 3:50 PM