V současné společnosti je zřejmý inkluzivní trend, díky němuž se zvláště do volnočasových aktivit zapojuje stále více osob se zdravotním postižením nebo sociálním znevýhodněním. V oblasti výchovy a vzdělávání s sebou inkluze přináší zvýšené nároky na rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků. Cílem tohoto předmětu je hlubší pochopení principu inkluze a formy jeho uplatnění v pedagogice volného času.
- Učitel: Michal Kaplánek
- Učitel: Petra Samcová
Cílem předmětu je umožnit studentům seznámit se s přehledem základních teorií osobnosti a na tomto základě se orientovat ve východiscích a principech jednotlivých přístupů osobnostní výchovy či osobnostních výcviků. Kurz sestává z kombinace kontaktní výuky, samostudia a plnění písemných úkolů.
- Učitel: Petr Bauman
- Učitel: Josef Nota
- Učitel: Stanislav Suda
- Učitel: Petr Bauman
- Učitel: Josef Nota
- Učitel: Stanislav Suda
- Učitel: Josef Nota
- Učitel: Helena Zbudilová
- Učitel: Karel Ochozka
- Učitel: Helena Zbudilová
- Učitel: Veronika Hovjacká
- Učitel: Martin Klapetek
- Učitel: Stuart John Nicolson
- Učitel: Zuzana Svobodová
Study materials to the subject Introduction to Philosophy of Education KPD/(K)ZFV
- Učitel: Veronika Hovjacká
- Učitel: Martin Klapetek
- Učitel: Stuart John Nicolson
- Učitel: Zuzana Svobodová