Přejít k hlavnímu obsahu
JU JU
  • Pro veřejnost
  • Pro studenty
  • Pro zaměstnance
  • Moje kurzy
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Jste zde jako host.
Přihlášení
JU
Pro veřejnost Pro studenty Pro zaměstnance Moje kurzy
Rozbalit vše Sbalit vše

Bloky

Přeskočit: Navigace

Navigace

  • Nástěnka

    • Můj přehled semestrů

    • Hlavní nabídka

      • Moje kurzy

      • Štítky

      • FórumNovinky

    • Moje kurzy

    • Kurzy

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

              • Úvod

              • Exegeze, hermeneutika, biblická interpretace

              • Volba a vymezení oddílu, pracovní překlad

              • Textová kritika, jazykový rozbor

              • Biblický oddíl jako literatura

              • Biblický oddíl jako produkt dějin

              • Biblický oddíl jako impuls v dějinách

              • Biblický oddíl: řeč o Bohu a výzva k jednání

              • Exegeze narativních textů: Genesis 12,10-20

                • ÚkolPracovní překlad Genesis 12,10-20

                • ÚkolExegetické otázky k Gn 12,10-20

                • ÚkolOtázky k literární interpretaci Gn 12,10-20

                • ÚkolOdevzdání pracovního překladu Gn 12,10-20

              • Úvod do studia hebrejské poezie

              • Exegeze hebrejské poezie: Izajáš 5,1-7

              • Přísloví 30,15-23

              • Exegeze právních textů: Exodus 20,1-17 (// Deutero...

              • Exegeze právních textů: Exodus 21,22-27

              • Závěrečná exegetická práce

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Přeskočit: Organizační struktura kurzů

Organizační struktura kurzů

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Všechny kurzy ...

Otázky k literární interpretaci Gn 12,10-20

  1. Nástěnka
  2. Kurzy
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)
  7. Exegeze narativních textů: Genesis 12,10-20
  8. Otázky k literární interpretaci Gn 12,10-20
Požadavky na absolvování
Otevřené: sobota, 31. října 2020, 00.00
Termín: středa, 30. prosince 2020, 00.00

Prostudujte si přiložený článek:

Ber, Viktor, ‚Mlčení jehňátek‘ v knize Genesis: střípky narativní analýzy na příkladech Gn 12,10–20 a Gn 20,1–18. In: Studie a texty Evangelické teologické fakulty. 2008, č. 13 (2008/2), s. 3–30.

Zaměřte se na část pojednávající o Gn 12,10-20, tj. s. 3–18, 30.

Odpovězde na následující otázky:

  1. Při interpretaci literárního díla coby narativu si mj. všímáme analogií a kontrastů, kterými může vypravěč působit na implikovaného čtenáře. Vyjmenujte analogie a kontrasty, které byly hledány v našem oddílu o zapření Sáraj. Uveďte příklady interpretace těchto analogií a kontrastů.
  2. Na základě četby článku shrňte svůj pohled na 

  • vztah Abrama a faraona,
  • působení Hospodina jako postavy v tomto vyprávění,
  • postavu Sáraj.

  • ber2008-SAT-pramati.pdf ber2008-SAT-pramati.pdf
    15. února 2023, 13.48
Předchozí
Zpět do kurzu
Další

Tipy pro uživatele

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tipy pro pedagogy

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Kontakt

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Katalog kurzů
  • IS STAG
  • Celoživotní vzdělávání na JU
  • Prohlášení o přístupnosti

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EVROPSKÁ UNIE, Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání