Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)
Osnova sekce
-
Tento výstup lze užít v souladu s licenčními podmínkami Creative Commons BY-SA 4.0 International
(http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode).
Kolegyně a kolegové, kteří jste se zapsali na předmět „Řecký jazyk 2“!
Vítám vás v tomto kurzu, který by vás měl v dalších deseti lekcích seznámit s dalšími základními jevy novozákonní řečtiny. Učení jakéhokoli cizího, a zvlášť starověkého jazyka vyžaduje ne malé úsilí, je náročné jak na čas, tak na energii. Proto je na místě vřelé doporučení, abyste řečtině věnovali každý týden pravidelně několik hodin studia. K tomu by vám mělo být nápomocné rozdělení jednotlivých lekcí na menší segmenty, které obsahují dílčí výklad probírané látky, k tomu příslušná krátká cvičení, slovíčka k celé lekci a průběžné testy ze slovní zásoby. V případě dotazů, připomínek, poznámek atd. k jednotlivým lekcím využijte „Fórum“, které je místem pro sdílení informací, řešení tematických nebo výukových problémů apod.
Požadavky k úspěšnému absolvování předmětu:
1. Vypracovat všechna cvičení ze všech lekcí. Vypracovaná cvičení vyučující průběžně kontroluje a individuálně se k nim vyjadřuje. Vyučující si vyhrazuje právo zadat přepracování nebo doplnění nedostatečně vypracovaného cvičení.
2. Úspěšně absolvovat všechny průběžné testy na slovní zásobu („Test_slovíčka“). Na každý test, který obsahuje možnosti výběru překladového ekvivalentu a je časově limitován, máte maximálně 3 pokusy; pro úspěšné absolvování testu je nutné vypracovat ho na 100%. V každé otázce je správná právě jedna odpověď. Test obsahuje slovíčka nejen z příslušné lekce, ale i z předchozích lekcí; věnujte proto velkou pozornost jak učení, tak opakování slovíček!
3. Úspěšně absolvovat tři testy (TEST_1, TEST_2 a TEST_3), které prověřují vaši znalost gramatiky a schopnost překládat řecké věty. Testy obsahují deset otázek různého typu, jsou časově limitovány (15 min.), máte maximálně tři pokusy a musíte je všechny splnit minimálně na 70%.
Přeji vám úspěšné absolvování kurzu!
-
-
-
-
-
-
-
-