Passer au contenu principal
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
JU
Public For students For employees My courses
Tout déplier Tout replier

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • My semester overview

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • ForumNovinky

    • Mes cours

    • Cours

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

              • Généralités

              • Úvod

              • Požadavky pro absolvování předmětu

              • Literatura

              • 1. Pastorální situace v Česku

                • URLOpatrný, M. (2013). Pastorace přítomností v prostř...

                • URLSchmidt, N. (2019). Už zde nejsou žádné posvátné d...

                • URLPřednáška doc. Davida Václavíka o vztahu Čechů k n...

              • 2. Epistemologie pastorální teologie

              • 3. Znamení času jako teologický fundament pastorál...

              • 4. Užití epistemologických nástrojů humanitních a ...

              • 5. Vztah církve a světa (GS 40-45)

              • 6. Znamení času v pastorální teologii

              • 7. Teorie konstitutivních prvků církve

              • 8. Aplikace teorie konstitutivních prvků církve

              • 9. Misie, apoštolát, evangelizace a nová evangelizace

              • 10. Vybrané metody pastorační práce

              • 11. Svátost svěcení, její nositelé a další pastora...

              • 12. Priority pastorace v českém kontextu

              • Test

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Passer Catégories de cours

Catégories de cours

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Tous les cours ...

Schmidt, N. (2019). Už zde nejsou žádné posvátné duby, které bychom mohli jako svatý Bonifác pokácet!: Rozhovor s Eberhardem Tiefenseem o východním Německu a rostoucím počtu nábožensky indiferentních lidí.

  1. Tableau de bord
  2. Cours
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)
  7. 1. Pastorální situace v Česku
  8. Schmidt, N. (2019). Už zde nejsou žádné posvátné d...
Conditions d’achèvement

Odkaz vede na zkrácenou open access verzi textu.

Cliquer sur Schmidt, N. (2019). Už zde nejsou žádné posvátné duby, které bychom mohli jako svatý Bonifác pokácet!: Rozhovor s Eberhardem Tiefenseem o východním Německu a rostoucím počtu nábožensky indiferentních lidí. pour ouvrir la ressource.
Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education