Zum Hauptinhalt
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • Mehr
Deutsch ‎(de)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Sie sind als Gast angemeldet
Login
JU
Public For students For employees My courses
Alles aufklappen Alles einklappen

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • My semester overview

    • Website

      • Meine Kurse

      • Tags

      • ForumNovinky

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

              • Allgemeines

              • Úvod

              • Požadavky pro absolvování předmětu

              • Literatura

              • 1. Pastorální situace v Česku

              • 2. Epistemologie pastorální teologie

              • 3. Znamení času jako teologický fundament pastorál...

              • 4. Užití epistemologických nástrojů humanitních a ...

                • Link/URLAd a) Orientace v diskurzech humanitních a sociáln...

                • AufgabeAd (b) Převzetí epistemologie humanitních a sociál...

              • 5. Vztah církve a světa (GS 40-45)

              • 6. Znamení času v pastorální teologii

              • 7. Teorie konstitutivních prvků církve

              • 8. Aplikace teorie konstitutivních prvků církve

              • 9. Misie, apoštolát, evangelizace a nová evangelizace

              • 10. Vybrané metody pastorační práce

              • 11. Svátost svěcení, její nositelé a další pastora...

              • 12. Priority pastorace v českém kontextu

              • Test

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Kursbereiche überspringen

Kursbereiche

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Alle Kurse ...

Ad a) Orientace v diskurzech humanitních a sociálních věd: Příklad výzkumu Rozděleni svobodou

  1. Dashboard
  2. Kurse
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)
  7. 4. Užití epistemologických nástrojů humanitních a ...
  8. Ad a) Orientace v diskurzech humanitních a sociáln...
Abschlussbedingungen

Nastudujte si problematiku výzkumu provedeného předními českými sociology a datovými novináři Českého rozhlasu Rozděleni svobodou.

  • Stáhněte si PDF brožuru a vyzkoušejte si on-line kalkulačku.
  • Pročtěte si články na webu Českého rozhlasu, např. článek o 18 štěpících liniích v české společnosti (https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/spolecnost-nazory-postoje-tridy_1909240600_pek).
  • V článku o 18 štěpících liniích v české společnosti se zaměřte na otázku po Bohu: Víra v Boha
  • Zkuste najít odpovědi na tyto otázky:

Proč je ve všech třídách české společnosti u víry v Boha záporná hodnota? Co to v grafu výzkumu znamená?
Proč je víra v Boha štěpící linií české společnosti? V čem se liší a v čem podobá ostatním štěpícím liniím popisovaným v článku?
Co víra v Boha jako štěpící linii znamená pro pastorální teologii? Na co by se měla zaměřit, co by měla zkoumat, a proč?
Co víra v Boha jako štěpící linii znamená pro pastorační praxi? Lze odvodit závěry, jak v pastorační praxi postupovat, a proč?
Jaké závěry vyplývají pro pastorální teologii a pastorační praxi z ostatních štěpících linií? 


Klicken Sie auf 'Ad a) Orientace v diskurzech humanitních a sociálních věd: Příklad výzkumu Rozděleni svobodou', um die Ressource zu öffnen.
Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education