Přejít k hlavnímu obsahu
JU JU
  • Pro veřejnost
  • Pro studenty
  • Pro zaměstnance
  • Moje kurzy
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Jste zde jako host.
Přihlášení
JU
Pro veřejnost Pro studenty Pro zaměstnance Moje kurzy
Rozbalit vše Sbalit vše

Bloky

Přeskočit: Navigace

Navigace

  • Nástěnka

    • Můj přehled semestrů

    • Hlavní nabídka

      • Moje kurzy

      • Štítky

      • FórumNovinky

    • Moje kurzy

    • Kurzy

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

              • Úvod

              • Úvod

              • Požadavky pro absolvování předmětu

              • Literatura

              • 1. Pastorální situace v Česku

              • 2. Epistemologie pastorální teologie

              • 3. Znamení času jako teologický fundament pastorál...

              • 4. Užití epistemologických nástrojů humanitních a ...

              • 5. Vztah církve a světa (GS 40-45)

              • 6. Znamení času v pastorální teologii

              • 7. Teorie konstitutivních prvků církve

                • SouborTeorie konstitutivních prvků církve

                • SouborTeorie konstitutivních prvků a realita církve

                • SouborDiakonie jako hlavní konstitutivní prvek

                • SouborTeorie konstitutivních prvků církve jako shromažďo...

                • SouborSvědectví Bohu jako hlavní konstitutivní prvek církve

              • 8. Aplikace teorie konstitutivních prvků církve

              • 9. Misie, apoštolát, evangelizace a nová evangelizace

              • 10. Vybrané metody pastorační práce

              • 11. Svátost svěcení, její nositelé a další pastora...

              • 12. Priority pastorace v českém kontextu

              • Test

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Přeskočit: Organizační struktura kurzů

Organizační struktura kurzů

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Všechny kurzy ...

Teorie konstitutivních prvků církve

  1. Nástěnka
  2. Kurzy
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)
  7. 7. Teorie konstitutivních prvků církve
  8. Teorie konstitutivních prvků církve
Požadavky na absolvování

V základním uchopení teorie konstitutivních prvků církve jde o to, že společenství křesťanů (koinonia) vzniká tam, kde se slaví spása (liturgie), slouží se potřebným (diakonia) a vydává svědectví Bohu.

Předchozí
Zpět do kurzu
Další

Tipy pro uživatele

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tipy pro pedagogy

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Kontakt

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Katalog kurzů
  • IS STAG
  • Celoživotní vzdělávání na JU
  • Prohlášení o přístupnosti

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EVROPSKÁ UNIE, Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání