Passer au contenu principal
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
JU
Public For students For employees My courses
Tout déplier Tout replier

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • My semester overview

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • ForumNovinky

    • Mes cours

    • Cours

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

              • Généralités

              • Úvod

              • Požadavky pro absolvování předmětu

              • Literatura

              • 1. Pastorální situace v Česku

              • 2. Epistemologie pastorální teologie

              • 3. Znamení času jako teologický fundament pastorál...

              • 4. Užití epistemologických nástrojů humanitních a ...

              • 5. Vztah církve a světa (GS 40-45)

              • 6. Znamení času v pastorální teologii

              • 7. Teorie konstitutivních prvků církve

                • FichierTeorie konstitutivních prvků církve

                • FichierTeorie konstitutivních prvků a realita církve

                • FichierDiakonie jako hlavní konstitutivní prvek

                • FichierTeorie konstitutivních prvků církve jako shromažďo...

                • FichierSvědectví Bohu jako hlavní konstitutivní prvek církve

              • 8. Aplikace teorie konstitutivních prvků církve

              • 9. Misie, apoštolát, evangelizace a nová evangelizace

              • 10. Vybrané metody pastorační práce

              • 11. Svátost svěcení, její nositelé a další pastora...

              • 12. Priority pastorace v českém kontextu

              • Test

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Passer Catégories de cours

Catégories de cours

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
Tous les cours ...

Diakonie jako hlavní konstitutivní prvek

  1. Tableau de bord
  2. Cours
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)
  7. 7. Teorie konstitutivních prvků církve
  8. Diakonie jako hlavní konstitutivní prvek
Conditions d’achèvement

Protože Ježíš Kristus nepřišel, aby si nechal sloužit, ale aby sloužil, měla by být hlavním konstitutivním prvkem diakonie. Ostatní prvky by tedy měly mít také služebný charakter. Pak je potřeba se ptát:

  • Jak chápat liturgii, aby bohoslužba byla službou?
  • Jak chápat koinonii, aby společenství církve bylo službou?
  • Jak chápat martyrii, aby svědectví Bohu bylo službou?

Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education