Skip to main content
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
You are a guest.
Log in
JU
Public For students For employees My courses
Expand all Collapse all

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • My semester overview

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumNovinky

    • My courses

    • Courses

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

              • General

              • Návrh projektu diplomové práce (úkoly k zápočtu)

              • Základy filozofie a metodologie vědy

              • Specifika pedagogického výzkumu

              • Uvedení do kvantitativního výzkumu

              • Uvedení do kvalitativního výzkumu

                • Page1. Filosofická východiska kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce I: Výhody a nevýhody kvalitativn...

                • Page2. Osobnost výzkumníka a fenomén zájmu v pedagogic...

                • Page3. Typy kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce II: Co je (téma zvolené na začát...

                • Page4. Příprava kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce III: Téma, cíl, otázka

                • Page5. Metody sběru dat v kvalitativním výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce IV: Pozorování, rozhovor

                • Page6. Analýza kvalitativních dat

                • AssignmentSemestrální práce V: Kódování a analýza

                • Page7. Validita kvalitativního výzkumu

                • Page8. Písemné podání výsledků kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce VI: Diskuze a reflexe

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Skip Organization structure of courses

Organization structure of courses

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
All courses ...

Semestrální práce III: Téma, cíl, otázka

  1. Dashboard
  2. Courses
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Metodologie pedagogického výzkumu
  7. Uvedení do kvalitativního výzkumu
  8. Semestrální práce III: Téma, cíl, otázka
Completion requirements
Opened: Friday, 15 January 2021, 12:00 AM
Due: Friday, 22 January 2021, 12:00 AM

Najděte a pročtěte si 3 odborné články, které popisují provedené kvalitativní výzkumy a shrnují výsledky a použitou metodiku. Pokuste se pochopit, z jakého důvodu byla u každého výzkumu použita popsaná metoda. Jaký význam to pro výzkum mělo, jak to naopak výzkum limitovalo? Použít můžete např. články z časopisu Biograf: časopis pro biografickou a reflexivní sociologii nebo články ze sborníků z konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. Použít můžete ale jakýkoliv jiný zdroj, například odborné časopisy příslušné Vašemu oboru.

Ke každému z těchto třech výzkumů odpovězte na tyto otázky:

  1. Jaký byl cíl výzkumu, jaká byla výzkumná otázka?
  2. Jaká metoda, technika byla použita? (například metoda komparativní, technika rozhovor)

Vyberte si jeden z těchto výzkumů a odpovězte na tyto otázky:

  1. V čem bylo užití kvalitativního výzkumu pro výzkumníky přínosné (výhodné)? (např. zmapování zcela neznámého tématu, pochopení, proč se sociální jev děje apod.)
  2. Jaké nevýhody (limity) výzkumníkům volba kvalitativního výzkumu přinesla? (např. nemohli výsledky zobecnit)

Při hledání odpovědí se nejprve zaměřte na to, jestli na tyto otázky neopověděli autoři článku přímo v něm. Pokud ne, snažte se odpovědi vymyslet sami.

Vložte do systému stručný text (v bodech, stručné odpovědi, není třeba rozepisovat). K textu Vám vyučující poskytne komentář - teprve poté přistupte k dalším částem semestrální práce.

Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education