Skip to main content
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
You are a guest.
Log in
JU
Public For students For employees My courses
Expand all Collapse all

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • My semester overview

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumNovinky

    • My courses

    • Courses

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

              • General

              • Návrh projektu diplomové práce (úkoly k zápočtu)

              • Základy filozofie a metodologie vědy

              • Specifika pedagogického výzkumu

              • Uvedení do kvantitativního výzkumu

              • Uvedení do kvalitativního výzkumu

                • Page1. Filosofická východiska kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce I: Výhody a nevýhody kvalitativn...

                • Page2. Osobnost výzkumníka a fenomén zájmu v pedagogic...

                • Page3. Typy kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce II: Co je (téma zvolené na začát...

                • Page4. Příprava kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce III: Téma, cíl, otázka

                • Page5. Metody sběru dat v kvalitativním výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce IV: Pozorování, rozhovor

                • Page6. Analýza kvalitativních dat

                • AssignmentSemestrální práce V: Kódování a analýza

                • Page7. Validita kvalitativního výzkumu

                • Page8. Písemné podání výsledků kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce VI: Diskuze a reflexe

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Skip Organization structure of courses

Organization structure of courses

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
All courses ...

Semestrální práce IV: Pozorování, rozhovor

  1. Dashboard
  2. Courses
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Metodologie pedagogického výzkumu
  7. Uvedení do kvalitativního výzkumu
  8. Semestrální práce IV: Pozorování, rozhovor
Completion requirements
Opened: Friday, 15 January 2021, 12:00 AM
Due: Friday, 22 January 2021, 12:00 AM

1. Pozorování

  • V rámci zvoleného tématu proveďte krátké pozorování. Vycházejte z poznatků, které jste získali samostudiem, a z praktických tipů, které zašle vyučující k zadanému tématu. Při přípravě pozoro­vání dbejte na správnou volbu varianty pozorování, prostudujte si, jak mají vypadat terénní poznámky a co vše mají obsahovat.
  • Popište přípravu pozorování: jakou variantu jste zvolili a proč, jaké praktické okolnosti pozorování jste brali v úvahu. Rozsah: ½–1 stránka
  • Vytvořte terénní poznámky z tohoto pozorování. Předpokládaný rozsah: 2–5 stránek (může se lišit podle zvoleného pozorování)

2. Rozhovor

  • V rámci zvoleného tématu proveďte krátký rozhovor. Vycházejte z poznatků, které jste získali samostudiem, a z praktických tipů, které zašle vyučující k zadanému tématu. Při přípravě rozhovoru dbejte na správnou volbu varianty dotazování, prostudujte si, jak má vypadat záznam a přepis rozhovoru a jak se na rozhovor správně připravit.
  • Popište přípravu rozhovoru: jakou variantu jste zvolili a proč, jaké otázky jste si připravili předem a proč zrovna tyto. Rozsah: ½–1 stránka
  • Vytvořte přepis tohoto rozhovoru. Předpokládaný rozsah: 2–5 stránek (může se lišit podle zvoleného rozhovoru)


Texty vložte do systému. K textu Vám vyučující poskytne komentář - teprve poté přistupte k dalším částem semestrální práce.

Previous
Back to course
Next

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education