Skip to main content
JU JU
  • Public
  • For students
  • For employees
  • My courses
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎
You are a guest.
Log in
JU
Public For students For employees My courses
Expand all Collapse all

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • My semester overview

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumNovinky

    • My courses

    • Courses

      • Kurzy celoživotního vzdělávání

        • Ekonomická fakulta

        • Fakulta rybářství a ochrany vod

        • Filozofická fakulta

        • Fakulta zemědělská a technologická

        • Pedagogická fakulta

        • Přírodovědecká fakulta

        • Teologická fakulta

        • Zdravotně sociální fakulta

        • Ostatní pracoviště

        • Goethe centrum JU

        • ESF

          • DA2.2-18_FROV

          • DA2.3-1_EF

          • DA2.2-33_TF

            • Obecná didaktika

            • Charitativní práce (2016) (CHAP - 2021 - ZS)

            • Fundamentální pastorální teologie (FUPTK - 2021 - ZS)

            • Latinský jazyk 3 (KLJT3 - 2021 - ZS)

            • Metodický seminář (METS - 2021 - ZS)

            • Starý zákon 2 (KSZ2 - 2020 - LS)

            • Exegeze SZ (KESZ - 2020 - ZS)

            • Komunitní práce (KKOMP - 2020 - ZS)

            • Spirituální posouzení v SP (KSPIR - 2020 - ZS)

            • Hebrejský jazyk 2 (KHEB2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 2 (KLJT2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 4 (KLJT4 - 2019 - LS)

            • Management sociálních služeb a sociální práce

            • Sociální práce se skupinou (KSPSS - 2019 - LS)

            • Teoretická východiska sociální práce 2 (TVSP2 - 20...

            • Volnoč. literární a dramatická výchova 1 (VLD1 - 2...

            • Řecký jazyk 2 (KŘJ2 - 2019 - LS)

            • Latinský jazyk 1 (KLJT1 - 2019 - ZS)

            • Teologie služby (KTES - 2019 - ZS)

            • Volitelná praxe (KVP - 2019 - ZS)

            • Základy literární a dramatické výchovy (ZLDV - 201...

            • Základy sociologie a sociálněvěd. výzk. (SPVC - 20...

            • Základy teologie pro sociální práci (KZTSP - 2019 ...

            • Řecký jazyk 1 (KŘJ1 - 2019 - ZS)

            • Problematika zdraví a nemoci (2016) (PZAN - 2018 -...

            • Aplikovaná etika 2020

            • Asistivní technologie

            • Dějiny filosofie (současnost) 2020

            • Metodologie pedagogického výzkumu

              • General

              • Návrh projektu diplomové práce (úkoly k zápočtu)

              • Základy filozofie a metodologie vědy

              • Specifika pedagogického výzkumu

              • Uvedení do kvantitativního výzkumu

              • Uvedení do kvalitativního výzkumu

                • Page1. Filosofická východiska kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce I: Výhody a nevýhody kvalitativn...

                • Page2. Osobnost výzkumníka a fenomén zájmu v pedagogic...

                • Page3. Typy kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce II: Co je (téma zvolené na začát...

                • Page4. Příprava kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce III: Téma, cíl, otázka

                • Page5. Metody sběru dat v kvalitativním výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce IV: Pozorování, rozhovor

                • Page6. Analýza kvalitativních dat

                • AssignmentSemestrální práce V: Kódování a analýza

                • Page7. Validita kvalitativního výzkumu

                • Page8. Písemné podání výsledků kvalitativního výzkumu

                • AssignmentSemestrální práce VI: Diskuze a reflexe

            • Reflections on Leisure

            • Soudobé koncepce vzdělávání a jejich historická vý...

          • DA2.2-14_FF

          • DA2.2-39_ZSF

          • DA2.2-43_ZF

          • DA2.3-11_TF

          • ESF_výstupy

        • Kurzy

        • TF - Hlasování habilitační komise

        • Příprava podkladů pro e-shop a web cžv

      • Školení

      • Ekonomická fakulta

      • Fakulta rybářství a ochrany vod

      • Fakulta zemědělská a technologická

      • Filozofická fakulta

      • Pedagogická fakulta

      • Přírodovědecká fakulta

      • Teologická fakulta

      • Zdravotně sociální fakulta

      • Veřejně přístupné kurzy

      • Organizace

      • Společenské a humanitní vědy

Skip Organization structure of courses

Organization structure of courses

  • Kurzy celoživotního vzdělávání
  • Školení
  • Ekonomická fakulta
  • Fakulta rybářství a ochrany vod
  • Fakulta zemědělská a technologická
  • Filozofická fakulta
  • Pedagogická fakulta
  • Přírodovědecká fakulta
  • Teologická fakulta
  • Zdravotně sociální fakulta
  • Veřejně přístupné kurzy
  • Organizace
  • Společenské a humanitní vědy
All courses ...

Semestrální práce VI: Diskuze a reflexe

  1. Dashboard
  2. Courses
  3. Kurzy celoživotního vzdělávání
  4. ESF
  5. DA2.2-33_TF
  6. Metodologie pedagogického výzkumu
  7. Uvedení do kvalitativního výzkumu
  8. Semestrální práce VI: Diskuze a reflexe
Completion requirements
Opened: Friday, 15 January 2021, 12:00 AM
Due: Friday, 22 January 2021, 12:00 AM

Na základě vlastní zkušenosti s pozorováním a dotazováním a na základě získaných znalostí z odborné literatury se pokuste odpovědět na následující otázky nebo témata:

Jaké limity nebo nedostatky s sebou zvolená varianta rozhovoru a pozorování přinášela?

Jaké faktory měly vliv na zkreslení získaných dat?

  • Jak jste se zkreslení pokusili vyhnout?
  • Jak by se zkreslení mohlo minimalizovat dále (jiným způsobem)
Jaký je rozdíl v informacích získaných pozorováním a dotazováním?

  • Zkuste porovnat, co jste se dozvěděli při pozorování a co jste se dozvěděli při rozhovoru.
  • Liší se nějak získané informace?
  • Projevilo se to v kódech a kategoriích?

Co Vám dělalo při provedení semestrální práce největší problém? Proč?

Překvapilo Vás na výsledcích a závěrech něco?

Porovnejte hloubku a kvalitu informací dvou různých pohledů: Vašeho osobního pohledu, který jste zpracovávali v počátku semestru formou krátké úvahy na téma čekání, a pohledu výzkumníka, tedy z perspektivy toho, co jste zjistili Vaším zkoumáním.

  • Jak se informace liší a proč se liší?
  • Je rozdíl v tom, jak popisujete nějaký jev jako obyčejný člověk, a když ho popisujete jako výzkumník? V čem spočívá, v čem se projevuje?

Připojte jakoukoliv další reflexi, která se týkala provedení Vašeho pozorování nebo dotazování, a považujete ji za podstatnou. 

Předpokládaný rozsah kapitoly: 1–5 stránek. Propojte všechny dříve oevzdané texty (kapitoly) do jednoho souvislého aktualizovaného textu a připojte na závěr tuto kapitolu. Celý text pak vložte text do systému. K textu Vám vyučující poskytne komentář. Odevzdání textu bude spolu se splněním zápočtového úkolu (viz výše) podmínku připuštění ke zkoušce.

Previous
Back to course

Tips for users

Jak používat Moodle
Naučte se zorganizovat si čas
Nástroje pro efektivní učení
Jak neztratit motivaci
Více...

Tips for teachers

Jak vytvořit kurz v Moodle
Design kurzu pro mobilní zařízení
Pozor na tyto časté chyby
Tutoring a komunikace se studenty
Více...

Contact

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice
Tel.: +420 389 032 191, E-mail: info@jcu.cz

       
  • Course catalog
  • IS STAG
  • Lifelong learning on JU
  • Accessibility statement

© 2025 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

EU, European Structural and Investment Funds, Operational Programme Research, Development and Education